Re: [FORENING] Information till medlemsmötet7/4.

Det indlæg af Kristian Vilmann, som han selv refererer til nedenfor,
er ikke sådan lige til at blive klog på. Kan vi ikke hæve niveauet lidt?

On Fri, 28 Mar 2003 23:28:48 +0100
Kristian Vilmann <sslug@sslug> wrote:

> Anne, når du nu følger med her, vil du så ikke svare på mine spørgsmål?
> Det er lidt over 58 dage siden jeg skrev dem, så du får lige URL'en her:
> http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2003_01/msg01061

Hvori bl.a. står flg.:
[ Erik Josefsson?:]
> Nej, vi skal först ta stilling til om bestyrelsen har bedt Erik Lange
> att lave ett höringssvar.

Hvorfor reagerer du ikke på dette?
Det er da indlysende at dine medbestyrelsesfæller er på glatis.

Det kan godt være at du synes at du har henvendt dig til Erik Lange som
personen Anne Østergaard, men ikke desto mindre tror Erik at du
henvendte dig i din egenskab af bestyrelsesmedlem.

Du kunne have reddet mange ting med en kort besked:
Sorry, det er min hest. Jeg tager den. Og nu skal i høre hvorfor ...

Er det sagen i en nøddeskal?

Jeg kan godt se nogle alvorlige ting her, men der er jo mange andre
facetter i de personligheder, som tilsammen udgør en forenings
ansigt udadtil?

Så måske kan vi komme tilbage til den de forskellige virkninger
af InfoSoc - eller hvad? Er det en vej frem?

--
sslug@sslug -- Linux works for me.  http://d-axel.dk