Re: [FORENING] Information till medlemsmötet 7/4.

I indlæg:sslug@sslug skrevAnne Østergaard :/n

> Der er ikke tale om en ikke eksisterende bestyrelse.Men jeg gætter på,
> at det heller ikke var det, Erling mente.

Både jo og nej.
Martin har tidligere meldt ud, at han vil få indkaldt til et
suppleringesvalg.
Betyrelsen har meldt ud, at alle stiller deres mandat til valg (eller
hvad formuleringen nu er).
Ergo er der ikke nogen bestyrelse tilbage, som man kan erklære mistillid
til.

Der er til gengæld udsigt til en valgkamp, hvor de enkelte medlemmer kan
gå til kandidaterne, og forsøge at få afklaret deres stilling til det
ene og andet emne.

> Der er en aktiv, enig og velfungerende bestyrelse til et valg har
> fundet sted.
>
> Der bliver altså intet "bestyrelsesløst tomrum" selv ikke efter den 7.
> april 2003 og nogle få uger frem.
>
> Anne
Fint nok for mig. Det var et af de problemer vi snakkede om på det
medlemsmøde  der vedtog de nye vedtægter første gang, lad endelig det
ligge.