Re: [FORENING] Information till medlemsmötet7/4.

On Sat, 29 Mar 2003 01:08:13 +0100
"E. Sjørlund" <sslug@sslug> wrote:

> Betyrelsen har meldt ud, at alle stiller deres mandat til valg (eller
> hvad formuleringen nu er).
> Ergo er der ikke nogen bestyrelse tilbage, som man kan erklære
> mistillid til.

Der er jeg nu ikke enig, da udmeldingen er at bestyrelsen stiller deres
mandat til rådighed ved valg, så er bestyrelsen også siddende indtil
valget, så hvis man af den ene eller anden grund synes der er behov for
at understrege at man ikke ønsker at medlemmer af bestyrelsen
genopstiller kan man jo stille mistillid til denne.
--
Regards

Ask Holme aka kVanQue
Half-time student - Fulltime geek
PGP/GPG keyid 58CE6FE4 - fetch it today, from your local keyserver