Re: [FORENING] Information till medlemsmötet 7/4.

On Sat, Mar 29, 2003 at 01:46:22 +0100, E. Sjørlund wrote:

> Jeg tænker på fx. emnet lukket bestyrelsesliste eller ej.
> Hvis alle kandidater har meldt klart ud hvad deres indstilling er til
> det emne, vil en ny bestyrelse kunne lukke eller åbne den liste ved en
> simpel afstemning, og mindretallet må så indrette sig efter det. Dette i
> modsætning til den situation der opstod, da en praksis med en åben
> bestyrelsesliste pludseligt blev et problem for enkelte
> bestyrelsesmedlemmer (håber jeg har fanget den korrekt?).

Det burde ikke være et problem, dem der så ikke vil kommunikere med
email kan så sørge for at få "fysiske" bestyrelsesmøder eller
bruge telefon.
Jeg vil dog ikke mene at man kan åbne en "lukket" liste uden
at alle (også uden for bestyrelsen) der har sendt til listen
er indforstået.

Egentlig burde bestyrelsen have flere lister, så en kunne reserveres
til indgående post og "følsomme" sager, men det bør være op
til bestyrelsen at kunne finde ud af den slags praktiske detaljer.

--
mvh Frank Damgaard  |