Re: [FORENING] Information till medlemsmötet 7/4.

On Fri, Mar 28, 2003 at 09:21:46PM +0100, Preben Bille Brahe wrote:

> Når jeg skriver, at alle dine modspørgsmål ikke er proaktiv
> problemløsningsteknik - så er det information !

kunne du bruge flere fremmedord ?

> Hvis jeg mener at dine posts trætter vores øjne, hæver blodtrykket og at du
> tilsyneladende kan argumentere ad hominem, ad absurdum og ad nauseam simultant
> ...og hvad værre er, også ad infinitum...
> - så er det mudderkastning :-)

Så det er altså dig der bestemmer hvad der er mudderkastning ?

> Problem solved - next ?

Det var et retorisk spørgsmål.

> Spøg til side - har du lagt mærke til at du aldrig lukker en diskussion
> (ihvertfald ikke uden at blive ignoreret) - men ofte får debatten til at
> eskalere til en flamewar ?

Hvis jeg var interesseret i at lukke en diskussion ville jeg
undlade at svare. Altså, jeg svarer nå jeg føler at diskussionen
stadig er konstruktiv. Der har været en del skriverier imellem
mig og Erik, men jeg prøver at begrænse min diskussion med Erik.

JonB