Re: [FORENING] Information till medlemsmötet 7/4.

Jon Bendtsen wrote:
Jeg synes det er uhøfligt at i bliver ved med at kræve at der svares.

Nå? Uhøfligt?

Jeg synes det er ualmindelig arrogant at Anne overhovedet ikke svarer.

Jeg synes det er spørgsmål som er temmelig vigtige at få besvaret hvis Anne igen har i sinde at stille op ved bestyrelsesvalget.

Det kan da godt være at jeg har formuleret min del af dem temmelig klodset, men så kunne hun da sige det, i stedet for at lade være med at svare.

/kristian

--
Registered Linux user #22494 - http://counter.li.org/

58 dage, 18 timer og 29 minutter uden svar:
      http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2003_01/msg01061