Re: [FORENING] forkerte forväntninger?

On 31 Mar 2003 12:43:58 +0200, Niels Elgaard Larsen <sslug@sslug>
wrote:

>Tak Erling.
>Det var det jeg mente.

Erik (J) spurgte dig altså heller ikke om, hvad du mener det aktuelle
ledelsesproblem består i, såfremt et sådant eksisterer, men bad dig
forklare hvad du definerer som et ledelsesproblem - det har du så
vidt jeg kan se stadig ikke svaret på... men det er jo også en slags
svar, som Erik skrev.

Hilsen,
Erik L.