Re: [FORENING] sponsorat til maskine

Steen Jensen <sslug@sslug> writes:

> Da SSLUG er en almen forening (formentlig), vil de fleste gaver til
> foreningen være skattefri og fradragsberettigede. Efter min bedste

Det er korrekt at gaver til almennyttige og almenvelgørende foreninger
er fradragsberettiget hvis de overstiger 500 kr. Men det er en status
man skal søge om.

Umidelbart tror jeg ikke at SSLUG vil opfylde kravene og listen over
godkendte i 2002 ser ikke ud til at have foreninger som jeg normalt
ville sammenligne os med. (CIR nr 98 af 04/10/2002)

(Langt de fleste foreninger er religiøse foreninger, måske passer vi
alligevel ind)

--
 Peter Makholm     |                                 Wisdom has two parts:
 sslug@sslug |                           1) having a lot to say, and