Re: [FORENING] sponsorat til maskine

On Tue, 3 Jun 2003, Jim Oksvold wrote:

> Domenet har vel intet å si?
>

> Skulle det danske skattevæsen  være interesseret i
>
> I lys av dette er grenseoverskridende aktivitet, så muligvis EU
> kan avhjelpe her?
> Harmonisering ville være på sin plass her.

> Og hvis han var Tysk?

Grunden til at jeg skriver det er et vel at foreningens hjemsted
(lokaler), aktiviteter og ledelse formentlig ville blive lagt til grund.
Hvis vi opkrævede abb. ligeså, osv.

Vi har ingen lokaler, men vores virtuelle tilstedeværelse er dansk. (.dk).
Aktiviteterne, som mailinglister og møder er meget danskprægede, og
ledelsen er overvejende dansk, med dansk formand. Osv.

Det er ikke for at spekulere over hvad der ville ske hvis der var enkelte
afvigelser, simpelthen bare for at sige noget om helhedsindtrykket, og der
tror jeg det bliver vanskeligt at forklare nogen at SSLUG er svensk, hvis
det er i relation til en (dansk) myndighed, hvad ved jeg.

Mads

Visit http://www.sexuallymutilatedchild.org/ a day when you feel strong