Re: [FORENING] sponsorat til maskine

On Tue, 3 Jun 2003, Poul-Erik Andreasen wrote:

> Jeg mener fordi vi modtager en gave skal vi vel ikke til at rådgive
> fimaet i hvordan de laver ders bogføring:-)

Enig - men Peter (som startede det her) har måske nemmere ved at lokke
noget ud af nogen, hvis han kan forsikre dem om at det ikke er
problematisk.

Mads

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to
say it.
  - Beatrice Hall [pseudonym: S.G. Tallentyre], 1907 (many times wrongfully
    attributed to Voltaire)