Re: [FORENING] sponsorat til maskine

On Tue, 3 Jun 2003 16:26:12 +0200 (CEST)
Mads Bondo Dydensborg <sslug@sslug> wrote:

> Enig - men Peter (som startede det her) har måske nemmere ved at lokke
> noget ud af nogen, hvis han kan forsikre dem om at det ikke er
> problematisk.

Ja, det har jeg tænkt på, men jeg anser det for at være lidt problematisk.
En ting er at vi som forening efter bedste evne læser hvad der måtte være
af regler og love som angår os og prøver at efterleve dem.

Noget helt andet er hvis vi prøver at rådgive andre om det samme. Skatteligning
er noget frygteligt stygt noget. Det vil unægtligt være noget uheldigt hvis vi fortæller
en virksomhed at deres gave er fradragsberetiget hvis det alligevel ikke viser sig at holde.

--
Poul-Erik Andreasen