Re: [FORENING] sponsorat til maskine

On Tue, 03 Jun 2003 16:36:39 +0200
Steen Jensen <sslug@sslug> wrote:

> Beklager men foreningens regnskab - og det er det, vi taler om her - er
> et svensk anliggende primært, og derefter kommer
> dobbeltbeskatningsreglerne og andre aftaler i kraft.
> Og jeg beklager meget. Så længe vedtægter fastsætter, at foreningen har
> hjemsted i en svensk kommune, så er den juridisk underlagt svenske regler.

Nix . Du skulle tage og læse hele tråden før du melder ud og læse
Denne her. Selv om vi erklærre vores hjemsted til at være lund
kan vi dårligt argumentere for at det er der Ledelsen er lokaliseret.

http://www.erhverv.toldskat.dk/obj.asp?o_id=104906&ov_id=200069&search=foreninger.

Skattevæsenet er stjærneligeglade med om vi så erklærer vores hjemsted som værende på
molukkerne.

--
Poul-Erik Andreasen