Re: [FORENING] sponsorat til maskine

Poul-Erik Andreasen skrev:
On Tue, 03 Jun 2003 21:01:06 +0200
Steen Jensen <sslug@sslug> wrote:

Jeg behøver ikke læse tråden. En forening har sit hjemsted der, hvor det står anført i vedtægterne. Med mindre du naturligvis har anført et sted, hvor du kan svindle. Hvor bestyrelsen bor, er bedøvende fløjtende hamrende ligegyldigt. Og ledelsen findes der ingen af. Der findes en bestyrelse, og hvor den bor, er bedøvende ligegyldigt.

Prøv lige at være lidt konstruktiv i stedet for bare at komme med en
masse løse postulater helt uden forankring.

Du må gerne tro det at det forholder som du hævder og det kan da også godt være at noget af det er rigtigt.
men det bare totalt uanvendligt.

Jeg startede med at arbejde for Revisorinteressentskabet K G Jensen, statsutoriserede revisorer, Coopers & Lybrand 8. april 1968 her i København. Firmaet hedder i dag PricewaterhouseCoopers og er verdens største revisionsfirma. Jeg lærte ganske meget allerede den gang, og min rådgivning af klienter har gennem årene fået anerkendende nik fra adskillige advokater, fordi jeg har sat mig ind i lovgivningen. Også i mine efterfølgende job blandt andet i finansverdenen. Det betyder ikke, at jeg er alvidende, men at jeg har en ganske god viden om, hvordan tingene hænger sammen.

Til gengæld ville jeg aldrig drømme om at underkende min gode ven Peder, der er Cobol-programmør, eller min gode ven Henrik, der er ganske meget vidende om Linux. Det er, hvad du gør her.

Jeg er allerhelvedes konstruktiv her, men får af dig slynget henvisninger til Told og Skat i hovedet, der absolut ingen relevans har for det, der diskuteres her. SSLUG er ikke en erhversdrivende forening! Og din henvisning gælder forsøgene på at lave skuffeselskaber, hvor danske statsborgere stifter et selskab i et skattely og vil henføre al indtægt til det pågældendes lands skattelovgivning!

Med venlig hilsen

Steen