Re: [FORENING] sponsorat til maskine

On Tue, 03 Jun 2003 22:51:30 +0200
Steen Jensen <sslug@sslug> wrote:

> Jeg har aldrig nogensinde påstået, at der eksisterer en foreningslov!

Ok, så taler/skriver jeg med en anden en jeg troede jeg gjorde.
(Der er sgu så mange mennesker i denne her forening )
Det må du meget undskylde.

Vi skal vel have landet den her debat på en eller anden
måde. Uagtet vores uenigheder om årsager og juristiktion
kan vi vel godt være enige om at SSLUG ikke skal betale
skat af gaver og sponsorater.

--
Poul-Erik Andreasen