Re: [FORENING] sponsorat til maskine

On Tue, 03 Jun 2003 22:59:23 +0200
Steen Jensen <sslug@sslug> wrote:

> Den går ud på at finde ud af om SSLUG kan blive skattepligtig og om en
> giver kan trække den fra i sin indkomst.
>
> Har du noget imod at fortælle mig hvilken viden, du har om
> skattelovgivningen, siden du kan underkende min viden.

Det har du helt misforstået, jeg underkender ikke din viden.
Jeg forlanger den bare dokumeteret eller i det mindste begrundet.
Det er noget ganske andet. Det ville jeg også forvente i
tekniske redegørelser fra selv de mest respekterede
experter blandt foreningens medlemmer.

Man kan sige at omgangsformen er præget af
det akedemisk/videnskabelig  nogen gange  mere end
godt er.

--
Poul-Erik Andreasen