Re: [FORENING] sponsorat til maskine

Steen Jensen <sslug@sslug> writes:

> Lad mig da lige oplyse dig om, at Dansk Dataforening igennem mange år
> har været regnet som almennyttig forening i skattemæssig
> henseende.

De fremgår altså ikke af de officielle lister som Told og Skat
producerer hvert år. Og af en eller anden grund tror jeg mere på dem
end jeg tror på dig.

EOD

--
 Peter Makholm     |        We constantly have to keep in mind why natural
 sslug@sslug |    languages are good at what they're good at. And to