Re: [FORENING] Re:

<sslug@sslug> wrote in message
news:sslug@sslug

> Det er forkert når han skriver at "hvis koden til Linux er stjålet" =>
> "Koden til AIX har problemer" => "IBM's kunder kan være
> erstatningsansvarlige".
>
> Begge "=>" er forkerte.

der er vist meget langt fra "forkert" i ovenstående sammenhæng til
at vinde et søgsmål, og tak for det, for ellers brød vores retssystem
sammen.jeg tror ikke ibm vil spilde deres tid og penge på det show.
sslug har vist heller ikke penge til at hyre en advokat, så jeg tror
finn morsing kan sovet roligt og måske drømme sødt om en dag at
blive "rigtig" dybdeborende journalist, der laver grundig research,
før han skriver sådan en gang vrøvl eller måske et job på 'sex og hor'.
mvh
stig