Re: [FORENING] Re:

On Wed, Jun 25, 2003 at 15:24:00 +0200, sslug@sslug wrote:

> Mere generelt om noget kode er omfattet af SCO'e ophavsret.

Egentlig ser det ud til at SCO påstår at kode som IBM har udviklet
er også noget som SCO har afledt copyright på.
se f.eks.
 http://www.linuxjournal.com/article.php?sid=6956&mode=thread&order=0

" SCO claims this is inappropriate because everything built on top of AIX
  or using methods developed in AIX is really a derived work of Unix. As
  we talked, I realized this is a key part of SCO's argument. SCO
   claims that anything built on top of Unix is itself a derived work of
  Unix. I will discuss this further below."

.... SCO har vist fornylig fået læst Holberg's Erasmus Montanus ;)

> Jeg synes det er mest pinligt for Berlingske :-)

Artiklen siger desværre også lidt om Finn Morsings evner som journalist... ;(
det er selvfølgelig mere tidskrævende at lave en dybdeborende
artikel med grundig research end en hurtig "sladderblads" udgave.

--
mvh Frank Damgaard  |