Re: [FORENING] Re:

"Steen Jensen" <sslug@sslug> wrote in message
news:sslug@sslug

> Hvis jeg kan dokumentere overfor Told og Skat, at min arbejdsgiver har
> tilbageholdt a-skat mm, så er det fløjtende ligegyldigt for Mit
> vedkommende, om de har fået eller får pengene: jeg vil få dem godskrevet
> på min årsopgørelse!
> Jeg ved ikke, om det var det, du mente, men sådan er det.

 nu er det godt nok en del år siden , men jeg var ansat i et firma, der gik
konkurs
uden at efterlade noget til nogen inkl. skattefar, atp og mange flere, og
der var
det kære væsen meget agressiv overfor mig for at få de penge jeg iflg mine
lønsedler
havde betalt en gang, men det er da muligt at en større realitetssans har
bredt sig med
årene.
mvh
stig