Re: [FORENING] Re:

donald_j_axel wrote:

> Du bliver ved med at sprede FUD.

Ja for det er beretiget Der er et sagsandlæg og det kan få
konsekvenser.
Ja der er ikke fremlagt nogle håndfaste beviser i offentlighede
endnu, og det er stadig mest sandsynligt at SCO ikke har noget at
have deres påstande i men der er ikke fældet dom endnu og SCO's
advokater er altså ikke de rene amatører.

> Hvordan kan det være, at du er så let et offer for den slags
> primitive bagvaskelseskampagner, undskyld jeg spørger?

Måske fordi den ikke er så primitiv enda.
Der er altid et gran af sandhed bag de her kampanger

--
Daniel Udsen
verden gik under i går