Re: [FORENING] Ny news-liste - hvad skal der til

On Tue, Oct 07, 2003 at 04:02:43 +0200, E. Sjørlund wrote:

> I forbindelse med SOAP-Foredraget i Roskilde var der ldt snak om, at det
> ikke havde været muligt at få lavet en news-liste om php.
> Nu er php ikke lige min boldgade, så lige det emne kunne jeg jo være
> ligeglad med, men hvad skal der egentlig til for at en gruppe sslugger
> kan få oprettet en news-liste?

F.eks. at der på en af de andre lister er nok trafik til at berettige
til en ny liste. (dvs. f.eks. på sslug-prog )
Eller at det kan forventes at der vil blive trafik.

Man bør dog checke med  om der findes danske usenet grupper
der også dækker emnet f.eks. PHP, da PHP også  bruges
på andre systemer end linux, og der er ingen fordel i at
sprede viden for meget på separate lister/newsgroups.

> Når jeg ser på hvor meget godt der er sket på sslug-lokalt efter at
> Roskildegruppen fik lov til at bruge den (eller i det mindste begyndte
> og siden bare er blevet ved), og tænker på hvor svævende det hele var i

sslug-lokalt er netop tænkt til at blive brugt af lokale grupper.

--
mvh Frank Damgaard  |