Re: [FORENING] Ny news-liste - hvad skal der til

Den Tue, 07 Oct 2003 04:02:43 +0200. skrev E. Sjørlund:

> I forbindelse med SOAP-Foredraget i Roskilde var der ldt snak om, at det
> ikke havde været muligt at få lavet en news-liste om php. Nu er php ikke
> lige min boldgade, så lige det emne kunne jeg jo være ligeglad med, men
> hvad skal der egentlig til for at en gruppe sslugger kan få oprettet en
> news-liste?

Jeg vil gerne bakke op om sådan en liste. Som Jacob skriver andet steds,
findes der en liste om emnet på dk, men den har, som også Jacob skriver,
karakter af, at de fleste intet kender til programmering i forvejen. I
sslug findes der dog flere personer, der er over begynderstadiet, og
derfor vil jeg forvente, at en liste her vil havde et betydeligt højere
niveau.

Til Frank.
Hvorfor skal vi afholde os fra at lave lister, hvis der findes tilsvarende
andre steder på nettet? Er det ikke netop formålet her, at vi skal lave
lister med emner, der interessere sslug's medlemmer? Var dit synspunkt
gældende, kunne vi stort set nedlægge alle andre lister end bestyrelse,
forening, presse og møde!

--
Hilsen/Sincerely, Michael Rasmussen

En windows admin er en person, for hvem den største bedrift er, at
lave konfiguration af serveren med trial and error via en gui.