Re: [FORENING] Ny news-liste - hvad skal der til

Peter Makholm <sslug@sslug> writes:

> Det synes jeg til gengæld er et rigtig dårligt argument. Så så jeg
> hellere at vi nedlagde cprog- og perl-gruppen. Det ville efter min
> mening ikke skade særlig meget.

C-gruppen mener jeg i øvrigt er dårligt defineret. Der er altid
usikkerhed om C++ og Objective-C er dækket af sådan en gruppe. Det
gælder både i SSLUG og i dk.*

Desuden mener jeg at .prog bør have et længere navn og at grupperne
bør navngives hirarkisk. Altså så vi havde:

sslug.programmering
sslug.programmering.perl
sslug.programmering.c
sslug.programmering.tex
[...]

--
 Peter Makholm     |  Ladies and gentlemen, take my advice, pull down your
 sslug@sslug |                            pants and slide on the ice