Re: [FORENING] Ny news-liste - hvad skal der til

Peter Makholm skrev:

> C-gruppen mener jeg i øvrigt er dårligt defineret.

Jep.

> Der er altid usikkerhed om C++ og Objective-C er dækket af
> sådan en gruppe. Det gælder både i SSLUG og i dk.*

Det er der noget om.  Jeg vil foreslå at vi løser problemet
ved klart og tydeligt at skrive at gruppen er for alle tre
sprog.  Alternativet er at oprette separate grupper til alle
tre sprog, og det mener jeg ikke der er trafik nok til at
bære.

> Desuden mener jeg at .prog bør have et længere navn og at
> grupperne bør navngives hirarkisk. Altså så vi havde:
>
> sslug.programmering
> sslug.programmering.perl
> sslug.programmering.c
> sslug.programmering.tex
> [...]

Det ville nok også løse nogle af de problemer med spørgsmål
der hører til i "sslug.novice" ender i "sslug.prog" fordi
folk tror "prog" står for programmer og ikke for
programmering.

Jacob