Re: [FORENING] Ny news-liste - hvad skal der til

On Tue, 07 Oct 2003 14:29:02 +0200
Peter Makholm <sslug@sslug> wrote:

> C-gruppen mener jeg i øvrigt er dårligt defineret. Der er altid
> usikkerhed om C++ og Objective-C er dækket af sådan en gruppe. Det
> gælder både i SSLUG og i dk.*
>
> Desuden mener jeg at .prog bør have et længere navn og at grupperne
> bør navngives hirarkisk. Altså så vi havde:
>
> sslug.programmering
> sslug.programmering.perl
> sslug.programmering.c
> sslug.programmering.tex
> [...]

Er der ikke noget med at systemt ikke kan finde ud af det?

Jeg synes i øvrigt din kommentar om at nedlægge C og Perl
er tankevækkede. En stor programmeringsgruppe kunne måske
sætte lidt liv i kludene.

--
Poul-Erik Andreasen

http://www.linux-service.dk