Re: [FORENING] Ny news-liste - hvad skal der til

I sslug.forening, skrev Peter Makholm:

> <rant>
>  Jeg vil da håbe at bestyrelsen lytter til hvad der sker på
>  sslug.forening. Ellers kan vi bare nedlægge denne liste.

Det vil jeg da også håbe....

>  Folk der ikke gider at lytte til debatter om foreningens struktur og
>  fremtid bør straks melde sig fra denne liste og undlade at komme til
>  foreningsmøderne.

Er der nogle der ikke gider det? Michael spurgte om hvem der havde det
endelige ord hvorpå jeg svarede at det havde bestyrlsen. Jeg har svært
ved at se hvad du har at "rante" over?

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
Jabber ID: sslug@sslug