Re: [FORENING] Ny news-liste - hvad skal der til

Jesper Krogh <sslug@sslug> writes:

> endelige ord hvorpå jeg svarede at det havde bestyrlsen. Jeg har svært
> ved at se hvad du har at "rante" over?

Undskyld.

Jeg kom til at læse noget ind ala:
http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2003_08/msg00071
(Som blev redet ordentlig ud)

Det var en klar overreaktion fra min side denne gang. Tilbage er der
så lige at overveje om jeg er fustreret over at blive affejet på det
seneste et eller andet sted.

--
 Peter Makholm     |    According to the hacker ethic, the meaning of life
 sslug@sslug |            is not Friday, but it is not Sunday either