Re: [FORENING] Ny news-liste - hvad skal der til

On Thu, 09 Oct 2003 13:01:08 +0200
Peter Makholm <sslug@sslug> wrote:

> Ja, op til en vis grænse. Folk der har haft programmeret for meget C
> og lignende sprog kan have sværre ved at lære SML end folk der ikke
> har programmeret.
>
> Nogle gange er der simpelthen for meget der skal fralæres.

Det vil jeg give dig ret i. Men det ændrer ikke ved det bedste argument
for kun at have én sslug.programmering og ikke andre lister, nemlig den
manglende trafik.

Og når folk spørger om noget, angiver de jo normalt sproget i subject,
ligesom jeg skriver "problemer med Postfix" hvis det er den jeg vil
snakke om, og så kan folk der ikke lige ved noget om det, undlade at
læse indlægget.

Hvad synes du Peter - sslug.programmering, eller
sslug.programmering.php, .c, .perl etc.

--
Regards,
Klavs Klavsen, GSEC, sslug@sslug, http://www.EnableIT.dk

See our new managed CMS Hosting Service at http://www.VirkPaaNettet.dk

"Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for."