Programmeringsgruppe(r) (Was: Ny news-liste - hvad skal der til)

Peter Makholm skrev:
> [...]

[ jeg hedder ikke Peter, men: ]

Jeg er tilbøjelig til at støtte en samling af "sslug.prog",
"sslug.cprog" og "sslug.perl" (er der flere?) som
"sslug.programmering".

> Jeg mener ikke at adskillesen mellem sprog opvejer
> fordelene jeg ser ved muligheden for symbiose mellem
> sprogene.

Det er jeg vist ved at være overbevist om (selvom jeg må
indrømme at jeg har en tendens til at ignorere
PHP-spørgsmål).

:-)

Jacob
--