Re: [FORENING] Ny news-liste - hvad skal der til

"E. Sjørlund" <sslug@sslug> writes:

> Jeg vil med sikkerhed ikke følge nogen af listerne, men det gør nu
> ikke, at jeg er imod at de eksisterer.

Jeg kan simpelthen ikke se hvad du argumenterer for og hvad dine
argumenter er. Har jeg misforstået noget?

--
 Peter Makholm     |   First you fall in love with Antarctica, and then it
 sslug@sslug |                                     breaks your heart