Re: [FORENING] Ny news-liste - hvad skal der til

Den Thu, 09 Oct 2003 15:37:33 +0200. skrev Peter Makholm:

> Jeg kan simpelthen ikke se hvad du argumenterer for og hvad dine
> argumenter er. Har jeg misforstået noget?
Jeg tror Erlings argumenter går på, at det efterfølgende er lettere at
genfinde spørgsmål/svar, hvis man kan bede søgemaskinen om kun at lede
i sslug.php i stedet for sslug.prog, hvis man allerede på forhånd ved,
at ens problem kun er relateret til PHP.

--
Hilsen/Sincerely, Michael Rasmussen

En windows admin er en person, for hvem den største bedrift er, at
lave konfiguration af serveren med trial and error via en gui.