Re: [FORENING] meningsmåling dedikerede lister 0v1.

Den Fri, 10 Oct 2003 13:37:37 +0200. skrev Peter Makholm:

> Der er en liste, den hedder sslug.prog!
>
> Hvis det egentelige problem er at det ikke er indlysnende nok at bruge den
> liste, så synes jeg at man bør tage fat på at løse det problem i
> stedet for hastigt at oprette nye lister.
>
> At omdøbe den til sslug.programmering kunne være et enkelt skridt. At
> lave en bedre beskrivelse i listen over lister kunne være en andet
> skridt.

Jamen hvad så med en liste for compilerede sprog, og en anden liste for
fortolkede sprog?

--
Hilsen/Sincerely, Michael Rasmussen

En windows admin er en person, for hvem den største bedrift er, at
lave konfiguration af serveren med trial and error via en gui.