Re: [FORENING] meningsmåling dedikerede lister0v1.

Michael Rasmussen skrev:

> Øhhhh, hvilken gruppe er det, du her taler om???

"sslug.prog" selvfølgelig.  Fra
<http://www.sslug.se/tilmeld>:

 * prog
    + Generelle spørgsmål om programmering under Linux.

Det inkluderer da også PHP, Java og andet gejl.
"sslug.prog" er ikke kun beregnet til at snakke om Ada og
Python i.

Jacob
--
"Nu vil jeg tilbage til Ada" -- Poul-Erik Andreasen