Re: [FORENING] meningsmåling dedikerede lister 0v1.

Michael Rasmussen wrote:
Den Fri, 10 Oct 2003 16:58:29 +0200. skrev Jacob Sparre Andersen:

Det inkluderer da også PHP, Java og andet gejl. "sslug.prog" er ikke kun
beregnet til at snakke om Ada og Python i.

Jeg tror ikke rigtigt, jeg bryder mig om din nedladne tone!

Jeg tror, Michael, at vi må erkende at SSLUG styres af "gamle" konservative kræfter, der ikke tør prøve noget "nyt".
Syndt at nye initiativer skal jages i jorden inden de kommer igang.

Mvh.
--
Rune Z. (der fortsat vil forsøge med nye initiativer, uanset om "man" kan lide det eller ej)
http://www.rune-z.dk