Re: [FORENING] meningsmåling dedikerede lister 0v1.

Michael Rasmussen <sslug@sslug> writes:

> Jamen hvad så med en liste for compilerede sprog, og en anden liste for
> fortolkede sprog?

Vil du ikke nok svare på det egentlige spørgsmål i det du citerer?

Hvad er det for et problem du ønsker at løse? Hvad er det helt præcist
du ønkser at opnå med en specifik PHP-liste?

Hvad er det der er forfærdeligt ved den nuværende situation? Er det
trafikmængden? Er det at PHP-folk ikke kan finde hinanden? Er der et
eller andet forfærdende i at få hjælp af ikke PHP-programmøre? Eller
vil I bare ikke stå tilbage for at perl og C har haft lister i lang
tid?

Skal vi ikke prøve at anskue problemerne istedet for mulige
løsninger. Når vi har afdækket hvad problemerne er kan vi bedre finde
den rigtige løsning, og der er tydeligvis en række af os der ikke kan
se hvilket problem I søger at løse.

Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg gerne så en radikal
omstrukturering af listerne. På enkelte områder ville det nok betyde
færre lister, men .teknik, .sikkerhed og .netværk ville nok blive
rystet kraftigt og ende op på flere lister hvis jeg satte mig ned og
skrev et konkret forslag. Men på programmering ser jeg ikke nogen
grund til en opdeling.

--
 Peter Makholm     |                The four letter word beginning with L?
 sslug@sslug |                It's life, love, libc or lisp