Re: [FORENING] meningsmåling dedikerede lis ter 0v1.

On Fri, Oct 10, 2003 at 17:22:28 +0200, Rune Zimmermann wrote:

> Jeg tror, Michael, at vi må erkende at SSLUG styres af "gamle"
> konservative kræfter, der ikke tør prøve noget "nyt".
> Syndt at nye initiativer skal jages i jorden inden de kommer igang.

Nu er det ikke nyt. Vi har prøvet med fordeling i mange lister
og resultatet var ikke udelt godt, flere små grupper måtte siden
nedlægges.

been there, done that.....

....men hvad, vi kan jo gentage de samme fejl mange gange.

--
mvh Frank Damgaard  |