Re: [FORENING] meningsmåling dedikerede lister0v1.

On Fri, 10 Oct 2003 17:22:28 +0200
Rune Zimmermann <sslug@sslug> wrote:

> Jeg tror, Michael, at vi må erkende at SSLUG styres af "gamle"
> konservative kræfter, der ikke tør prøve noget "nyt".
> Syndt at nye initiativer skal jages i jorden inden de kommer igang.

Nu er der jo ikke nogen af dem i kalder konservative der prøver at bevare
status qvo. Problemet er jo bare at vi er blivet inspireret af jeres ønsker
til et projekt der er derekte modsatrettet.

Hvis det er sådan at der ikke kan opnås enighed om oprydtning, vil jeg da gerne
gå ind for at i for at PHP for sin egen gruppe. Om ikke andet så af
velvillighed.

--
Poul-Erik Andreasen

http://www.linux-service.dk