RE: [FORENING] meningsmåling dedikerede lister 0v1.

-----Original Message-----
From: Rune Zimmermann [mailto:sslug@sslug
Sent: 10. oktober 2003 15:57
To: sslug@sslug
Subject: Re: [FORENING] meningsmåling dedikerede lister 0v1.

E. Sjørlund wrote:

> De der er modstandere af mange lister bør måske lige overveje et
> øjeblik, om ikke de der er tilhængere af en specialliste har nok
> modstand mod deres hang til Linux i den ydre verden til ikke også at
> have et stort behov for modstand på de indre linier.
> Ved at gøre det lettere både at få opretet en liste og for bestyrelsen
> at beslutte at nedlægge samme liste igen, er man efter min mening med
> til at hjælpe entusiasmen på vej, man afskærer ikke ildsjæle og man har
> mulighed for at kun aktive lister opretholdes.

Det er utrolig godt formuleret, Erling!
Det er til tider uret svært at komme nogen vejne i SSLUG, nå man vil
prøve noget nyt :-(
Det er efter min mening værre end risikoen for en enkel fiasko.

Mvh.
--
Rune Z.
http://www.rune-z.dk

Jeg har holdt mig lidt ude for denne slåskamb der er på DENNE liste.

Jeg kan godt forstå de der har arbejde i sslugs ånd i mange år,
Men der vil jeg sige at de ""Unge"" der er i sslug eller Roskilde
også må sige noget.

Jeg ved godt at jeg ikke er en af den der siger så meget, eller
gør så meget, men jeg kan lytte.

Hvad vil jeg så med denne her besked:

Det er at den ikke er god for sslug omdømme, for de nye, der
står og lytter ved indgans døeren, så kan vi ikke smide lidt sukker
ind i denne sag, så den køer mer smertefri.?

Den ande ting er at jeg kan mærke at der er ved at komme en
afdeling eller underafdelin i LUG (RLUG) eller RSSLUG. R står for
Roskilde. For denne del af dem, som har langt til Kbh.

Jeg håber at i forstår denne besked.

MVH Jan Larsen