Re: [FORENING] meningsmåling dedikerede lister 0v1.

On Fri, 10 Oct 2003, Rune Zimmermann wrote:

> Jeg tror, Michael, at vi må erkende at SSLUG styres af "gamle"
> konservative kræfter, der ikke tør prøve noget "nyt".

Vilket crap ni kommer med. Vi törr da pröva att ha en PHP liste. Som en av
dem som ville ha 'vi' listan vill jag dock varna för att risken är stor
att listan ikke vill få speciellt mange subscribers. Jag ser gärna en php
gruppe, men jag tänker inte svara på spörgsmål i den. Tänker ni som vill
ha listan göra det?

Martin