Re: [FORENING] meningsmåling dedikerede lister 0v1.

Peter Toft wrote:

Ok - jeg melder mig lige på banen af "gamle(TM)" kræfter som til hver en
tid gerne ser nye ting springe frem. Jeg kan godt se et behov for noget
mere på PHP-området. Jeg mener ikke der er et godt forum for det i SSLUG
pt. men at der sagtens kunne være det.

Nemlig..

Jeg kan godt se ideen med at få ændret listerne omkring sslug-teknik,
men det skal i så fald gøres gennemtænkt, og I praksis for at undgå et
hundeslagsmål, så tror jeg det skal stilles som egentlige forslag til
afstemning på medlemsmøde/årsmøde. Det er meget lig en gammel diskussion
om reply-to på vores lister - alle har en holdning. Det er bare ikke den
samme - og stuuuur stuuuuur diskussion uden noget resultat.

Enig :-)

Jeg mener I alle skal slappe lidt af - og give hinanden lidt luft. Pt.
er det umuligt at lave nogen "fornuftig" beslutning. Det er for meget
larm, undskyld jeg siger det...

Du er undskyldt.

Tak for det...du gamle :-)
--