Re: [FORENING] meningsmåling dedikerede lister 0v1.

On Fri, Oct 10, 2003 at 22:44:30 +0200, Peter Toft wrote:

> Ok - jeg melder mig lige på banen af "gamle(TM)" kræfter som til hver en
> tid gerne ser nye ting springe frem. Jeg kan godt se et behov for noget
> mere på PHP-området. Jeg mener ikke der er et godt forum for det i SSLUG
> pt. men at der sagtens kunne være det.

Indtil da er der intet i vejen for at anvende sslug.prog til PHP
(der er jo allerede lidt PHP en gang i mellem)
Hvis dem der vil noget med PHP mener det alvorligt så bør de
begynde at bruge sslug.prog så man kan se at der er et reelt
ønske om PHP.

Jeg syntes det er en lidt bagvendt tilgang, at der kun kan
tales om PHP hvis der oprettes en PHP-liste og ellers vil
man ikke "lege med".

I SSLUG har det jo hidtil foregået noget anarkistisk med
at man blot starter med at anvende den af de eksisterende lister
der bedst egner sig til emnet.
så kan det være at det senere bliver til en selvstændig liste hvis
behov og trafik nødvendiggør det.

--
mvh Frank Damgaard  |