Re: [FORENING] meningsmåling dedikerede lister 0v1.

On 10 Oct 2003 22:44:30 +0200
Peter Toft <sslug@sslug> wrote:

> Ok - jeg melder mig lige på banen af "gamle(TM)" kræfter som til hver en
> tid gerne ser nye ting springe frem. Jeg kan godt se et behov for noget
> mere på PHP-området. Jeg mener ikke der er et godt forum for det i SSLUG
> pt. men at der sagtens kunne være det.

Det udsagn fatter jeg ikke rigtigt. En simpel optælling af sslug-prog
viser følgende:

PHP i subjekt: 		195 indlæg
Python i subjekt:	58 indlæg
C i subjekt: 		47 indlæg

Ada i subjekt:		26 indlæg
Lisp i subjekt:		9 indlæg
Perl i subjekt: 	6 inlæg:

Det ud af 1447 indlæg i alt.

PHP er alså det største sprog i sslug prog.
Så der er alstå en del der har forstået at
PHP-indlæg er velkomene i sslug-prog.
Og hvorfor skulle de i øvrigt ikke være det.

--
Poul-Erik Andreasen

http://www.linux-service.dk
http://www.pea.dk