RE: [FORENING] meningsmåling dedikerede lister 0v1.

-----Original Message-----
From: Peter Toft [mailto:sslug@sslug
Sent: 11. oktober 2003 09:07
To: sslug@sslug
Subject: Re: [FORENING] meningsmåling dedikerede lister 0v1.

On Sat, 11 Oct 2003, "E. Sjørlund" wrote:

> Der er ingen planer om at skille sig ud, det har vi hverken tid eller
> lyst til. Vi er bare nogle (og Michael Rasmussen er ikke lige en af
> dem), der mødes jævnligt i Roskilde fordi den ligger bekvemt og der er
> gode muligheder for at finde et lokale med netadgang på Handelsskolen.
> Hverken mere eller mindre.
> Se det som en anarkistisk, verbal nyhedsliste - det gør jeg i hvert
fald;-)

Jeg mener vi skal tage dette emne op på et kommende
årsmøde, sammen med hvad vi reelt kan og vil gøre for
at få flere svenskere ind.

Anyway, jeg er offline et par dage nu :)

 Jeg kan se at denne måde at min formulerning er skrevet på, ikke var
den jeg skulle skrive.

Ja jeg vil også sige det der står der oppe. For min sige, som bor i
Skovlunde, så er det nemmer at komme til Roskilde, end at komme ind i byen.

Jeg kan også godt se at det er en god ide af en del af sslug medlemmer
laver små lokale sammenslutninger, der hvor man er, og ikke skal bruge
så meget tid på transport, samt at man kan mødes, og have det hygliget.
Ja jeg ved godt at sslug har et stort omdråde.

MVH jan