Re: [FORENING] meningsmåling dedikerede lister 0v1.

On Fri, 10 Oct 2003, Rune Zimmermann wrote:

> Jeg tror, Michael, at vi må erkende at SSLUG styres af "gamle"
> konservative kræfter, der ikke tør prøve noget "nyt".
> Syndt at nye initiativer skal jages i jorden inden de kommer igang.

Nej, nu må i liiiige klappe hesten. Prøv at checke statistikken - det er
godt nok svært pt. (alle lister har 0 emails om måneden???) - men der er
ikke ret meget programmeringstrafik overhovedet. At oprette nye lister til
php, mv, er meningsløst. Der er _rigeligt_ plads til relevante og
irrelevante spørgsmål på prog.

Mads

#!/usr/bin/perl -w
# 526-byte qrpff, Keith Winstein and Marc Horowitz <sslug@sslug>
# MPEG 2 PS VOB file on stdin -> descrambled output on stdout
# arguments: title key bytes in least to most-significant order
$_='while(read+STDIN,$_,2048){$a=29;$c=142;if((@a=unx"C*",$_)[20]&48){$h=5;
$_=unxb24,join"",@b=map{xB8,unxb8,chr($_^$a[--$h+84])sslug@sslug;s/...$/1$&/;$d=
unxV,xb25,$_;$b=73;$e=256|(ord$b[4])<<9|ord$b[3];$d=$d>>8^($f=($t=255)&($d
,$_=(map{$_%16or$t^=$c^=($m=(11,10,116,100,11,122,20,100)[$_/16%8])&110;$t
^=(72,@z=(64,72,$a^=12*($_%16-2?0:$m&17)),$b^=$_%64?12:0,@z)[$_%8]}(16..271))
[$_]^(($h>>=8)+=$f+(~$g&$t))sslug@sslug"C*",@a}';s/x/pack+/g;eval