Re: [FORENING] meningsmåling: listeoprydning

Den Fri, 17 Oct 2003 11:48:36 +0200. skrev Klavs Klavsen:

> Konsensus indtil videre, har været at vi opretter liste efter behov,
> defineret som en større mængde trafik vedr. et givent emne, som så
> bliver uddelt til egen liste.
Kunne man ikke bede om, at bestyrelsen fremsætter klare retningslinjer
for dette?

> Følger vi den metode, bør sslug.cprog og sslug.perl nedlægges da
> trafikken på disse ikke har været nævneværdig, i laaang tid.
>
> Derudover vil jeg foreslå (ligesom flere har) at vi omdøber sslug.prog
> til sslug.programmering og denne liste skal så være listen, til
> diskussion af al programmering.
Det kan jeg godt tilslutte mig.

> Mit håb er at i vil tilkendegive om i er enig med dette foreslag, og
> hvis i ikke er det, bedes i komme med et modforeslag. Formålet med
> denne meningsmåling vil være at vi har noget vi kan tage op til et
> evt. medlemsmøde, og stemme om, såfremt der ikke på sslug.forening
> kan findes koncensus om de benyttede retningslinier for listerne.
Igen, hvorfor kan bestyrelsen ikke træde i karakter her og opstille
generelle retningslinjer for listerne?

--
Hilsen/Sincerely, Michael Rasmussen

En windows admin er en person, for hvem den største bedrift er, at
lave konfiguration af serveren med trial and error via en gui.