Re: [FORENING] meningsmåling: listeoprydning

On Fri, 17 Oct 2003 12:08:43 +0200
Klavs Klavsen <sslug@sslug> wrote:

> Mit håb var at denne diskussion kunne udmønte sig i et oplæg til klare
> retningslinier.
> [SNIP]

Og altså for at gøre det helt klart - mit foreslag til retningslinier
for listerne er:

Lister oprettes efter et trafikmæssigt behov. Dvs. hvis der er en større
mængde posts (nok til at det skønnes bedre udskilt i seperat liste)
vedr. et bestemt emne, oprettes en liste til dette emne. Er der i
længere tid ikke meget trafik vedr. et emne, bør listen hertil så
fjernes igen, så emnet ryger ind under den generelle liste (f.ex.
sslug.teknik - hvis listen hed sslug.gentoo).

--
Regards,
Klavs Klavsen, GSEC, sslug@sslug, http://www.EnableIT.dk

See our new managed CMS Hosting Service at http://www.VirkPaaNettet.dk

"Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for."