Re: [FORENING] meningsmåling: listeoprydning

Klavs Klavsen wrote:

> Og altså for at gøre det helt klart - mit foreslag til retningslinier
> for listerne er:
>
> Lister oprettes efter et trafikmæssigt behov. Dvs. hvis der er en større
> mængde posts (nok til at det skønnes bedre udskilt i seperat liste)
> vedr. et bestemt emne, oprettes en liste til dette emne. Er der i
> længere tid ikke meget trafik vedr. et emne, bør listen hertil så
> fjernes igen, så emnet ryger ind under den generelle liste (f.ex.
> sslug.teknik - hvis listen hed sslug.gentoo).

Jeg synes det er et okay forslag - omend jeg sanser at der let kan opstå et
kaos om hvilke lister der eksisterer og hvilke der ikke gør.
Derfor bør disse oprydninger sættes i system (f.eks. hvert halve eller hele
år).

--
Gitte Wange
Email: sslug@sslug

Win98 is called Win98 because it is about as stable and flexible as Linux
0.0.98 (or at least, Microsoft claims it is)