Re: [FORENING] meningsmåling: listeoprydning

On Fri, 17 Oct 2003 12:31:30 +0200
Gitte Wange <sslug@sslug> wrote:
[SNIP]

> Jeg synes det er et okay forslag - omend jeg sanser at der let kan
> opstå et kaos om hvilke lister der eksisterer og hvilke der ikke gør.
> Derfor bør disse oprydninger sættes i system (f.eks. hvert halve eller
> hele år).

Det lyder som en god tilføjelse til retningslinerne.

Oprydning jvf. retningslinier foregår hvert d. 1/6 og d. 1/1 :)

--
Regards,
Klavs Klavsen, GSEC, sslug@sslug, http://www.EnableIT.dk

See our new managed CMS Hosting Service at http://www.VirkPaaNettet.dk

"Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for."