Re: [FORENING] meningsmåling: listeoprydnin g

On Fri, Oct 17, 2003 at 22:23:12 +0200, E. Sjørlund wrote:

> Hvis fem(*) medlemmer af sslug ønsker det, oprettes en nyhedsliste om et
> givet emne. Bestyrelsen skal på forhånd godkende, at emnet er relevant
> for Linux-brugere, og der må ikke indenfor det sidste år(*) være nedlagt
> en liste om samme emne.

der bør tilføjes:
og der skal ikke eksistere lister der i forvejen dækker området
(med undtagelse af sslug-misc der rækker resten....)

Findes der lister i forvejen, så skal trafiken berettige til
at opdele og der skal være et ønske blandt de eksisterende brugere
af listen at der skal ske en opdeling.

> Ideen i mit forslag er, at selve det at få en liste kan være fremmende
> for entusiasmen hos de der ønsker samme liste.

Jo, men oprettelse af en ny liste skal ikke ødelægge en eksisterende
liste.

--
mvh Frank Damgaard  |