Re: [FORENING] meningsmåling: listeoprydning

Jim Oksvold svarede:
> Hva med internt selvstyre?
> Det kan da godt tenkes at 5 programmere holder kontakten
> vha. en liste som har periodisk trafikk f.eks i forbindelse med
> ny programversjon/utviklertreff og lignende som skjer sporadisk.
Det vil jeg tilslutte mig, jeg kan også forestille mig andre grunde til at
en lav-traffik liste bør kunne leve. F.eks. som .signatur hvor jeg
fornemmer at der er nogen værdifulde folk der abbn., men som hurtigt ville
forsvinde hvis den blev slået sammmen med .teknik

--
Hilsen
Klaus V. Slott